Revolution
I still love you :')
Thursday 20:15

Assalamualaikum.

Heyheyhey, dah lama tak update blog kan? Hehe, yeah lama sangat :') Kita ada story ni. Hmmmmmm, kita dah clash dengan Edry. Hmm, mybe. Sebab dia cakap dia dah single. Oh, okay. Kiteorang clash ni semua bersebab. And kita rasa bersalah sangat. I really really miss him. Kawan kita cakap, kita kena stop nangis semua. Sebab dia tak ingat kita pun. Hmm yeke? Haa whatever. Yang penting kita sedar, kita sayang dia. Dia dah tak sayang kita. He hate me :') Hmmm, semua yang jadi ni salah kita. Okay i know :'( Kita menyesal sangat sangat. Tapi kita ada sentap dengan ayat dia. Something dia cakap dekat kawan kita. And kita sentap sangat sangat. Sedih. Tak sangka. Hmm, semuaaa ah!

First, clash sebab kita tahu dia dah tak tahan dengan kita. Okay kita sedar siapa diri kita. Dia baik sangat untuk kita. Kita tak sesuai dengan dia. Tak!!!!!! Okay, one day tu. Dia cakap dia lepaskan kita. Kita pun macam *bodoh. K taktahu kenapa. Dia kenapa nak clash tetibe?! Dah tak tahan tu cakap jelah. Okay bulan december! Kita ingat tau, dia cakap dia busy. K takpelah. Kita ada suruh dia yang contact kita bila dia dah tak busy. Tapi dia tunggu kita call dia. Tanya kabar dia. Tanya dia dah makan ke belum. Ingat kita tak terfikir ke nak buat macam tu. Dia sendiri cakap, dia BUSY!! k kita tak contact dia ah. Lama tau. Adelah dalam 4,5 hari gitu. Mybe. Tak ingat. Kita taknak call dia, sebab dia busy. Okay, dia kata malam ada. Means dia macam tak busy. Okay, sebelum yang tak contact berapa hari tu, malam pun dia busy okay? Sampai nak Otp pun takboleh. So, thats why kita tak contact dia. Dia pulak, alasan dia tak contact kita, sebab dia busy, and tak rajin topup. Haaaaaaaaaaaa, dia cakap kita topup tak reti nak call dia. What?! Ehhhhhh, ingat tak kita call dia berpuluh puluh kali dia tak angkat. Kita guna number siapa? Handphone siapa? Kawan kita tau! Faham faham lah. Kita takde credit. Malam tu baru kita topup. Kawan kita pun tahu, credit kita ada berapa sen je! Lepastu ape yang jadi nak salahkan kita? What mannnnnnnnnnnnnnnnnnn?! 

Ape yang kita sentap dengan dia, dia cakap dekat kawan kita dia dah tak tahan dengan semua ni. Maknanya dia tak tahan dengan kita. Yeahhh -.- Dia cakap, dia nak Kasih Sayang dari kita. Tapi dia TAK PERNAH RASA. What? Haaaaaaaaaaaaaa, bila baca tu. Sakit hati gila beb. Nasib baik kawan kita forwardkan dekat kita. Bila kejadian yang sama macam ni. Alasan yang sama ah dia bagi or cerita dekat orang. Kita takde perubahan. Oh my. Bende ni dah lama kot kitaorang cakapkan pasal tu. Still nak ungkit. Alasan tu dah lama dah. TAKDE PERUBAHAN DEKAT DIRI KITA. Kenapa dulu je dia tak tinggalkan kita? Masa clash ni kita kejar kejar dia. Pujuk. Macam orang SyokSendiri. Tapi bila kita ingat balik dia cakap macam tu, kita rasa penat dah. Macam orang bodoh. Hmmmmmmmm, dah lah kita memang tak layak untuk Edry. Seolah olah, masa couple dia sorang je yang sayang kita. Dia sorang je yang caring pasal kita. Takpe ah, kalau dia rasa macam tu. Bila baca yang lama lama pulak, sakit hati jugak. Dia rasa kita ni tak serious dengan dia. What the hell. Kita harap one day, dia boleh dapatkan perempuan lagi baik dari kita. Kita ni jahat. Ramai orang memburukkan kita dekat dia. Nampak sangat kita jahat. Lagi satu, kita tak suka dengan cara dia. Cara yang suka cerita pasal KITEORANG dekat orang. Kalau nak luahkan perasaan sakit hati tu agak agak lah. You know? Ada budak perempuan ni, form 1. Dia tahu sagala galanya pasal kita dengan Edry. Kita gaduh semua, dia tahu. Sampaikan Family problem sebab couple ni. Budak perempuan tu tahu. Budak tu, tahu Edry sayang kita. Ape entah yang edry cerita. Budak tu tahu edry sayang kita, tapi taktahu kita sayang edry. Bestfriend kita sendiri, or kawan lelaki kita. Taktahu aww pasal semua ni. Tapi ape special sangat budak tuu? Ehem, tak kisah lah. Malas nak fikir kay. Budak tu pun kawan dengan kita. Rapat jugak lah. Hmmmmmmm, suka hati lah. Aku nak kau tahu, aku lagi happy bila kau ada dengan aku. Daripada macam ni. Aku terseksa sangat sangat. Lantaklah orang nak cakap aku gila sekali pun. Tak kisah :')

Hmm, okay bye </3



OLDERNEWER