Revolution
Happy Birthday Sayang!
Thursday 09:48

Harini 14 december. Birthday Eddery! Okay, kita takda credit. So, kita buat "Hi, please call me back." Hmm, dia kan dapat free call. Kay, dia call kita :D And then, kita wish Happy Birthday dekat dia. And dia mintak kita temankan dia. Dalam 39minit je kita temankan dia. Kita rasa dia stop sebab dia tak tahan nangis lagi. Kesian dia. Dia cakap dia rindu kita. Rindu semuanya dengan kita. And then, kita pun sedihh. Seriously, kiteorang menangis nangis tadi. Kita happy sangat sebab dapat dengar suara dia. Sepatutnya dia kena happy. Sebab harini birthday dia. Tapi, dia nangis. Kita rindu dia sangat sangat. Mybe kiteorang takkan getback lagi. Sebab dia cakap dia takkan couple lagi. Then, dia nak biar mak dia pilih jodoh untuk dia. Of course ah bukan kita. Haha, rindu gila dekat edry. Kita dengar suara dia, dari first dia call sampai end call. Kita asyik nangis je. Tak sangka dia bukan boyfriend kita lagi. Tak sangka semuanya hilang macam tuu jee? Hmmm, kita takkan pernah lupa semua kenangan kita dengan dia. Semuanya indah. Tak pernah kita rasa macam tu. Dia selalu buat kita happy. Walaupun dia nak kita bahagia dengan orang lain. Tapi kita takboleh. Takde orang lain yang boleh buat kita happy. Cuma, kalau dia happy, kita lagi happy. Kita nak tengok orang yang kita sayang happy. Taknak sedih sedih. Dah lah kita tengah sedih sedih macam ni, bukak facebook. Ada satu perempuan tu message kita dekat facebook. Kita tanyalah edry, siapa perempuan tu. Then, Ex-girlfriend dia rupanya. Untuk apa dia message kita. Masa kita baca tu, kita macam takboleh fikir. Kita sedih. Otak blur. K apa yang budak perempuan tu cakap ni haaaaaaaaaaa. Baca bawah ;)

--------------------------------------------------------------------------

Assalammuaalaikum.
fatin sorry kacau. akak just nk say tolong jgan give up about eddery tuw.
akak pown pernah rse mcm apew yg fatin. akak lagi terkilan apew yg dia da buat kat akak. dia buat lagi terok dari daripada fatin knew. nnty klau adew apew-2 about eddery fatin nak tauw tanyew akak jew k.

--------------------------------------------------------------------------

Seriously, kita tak faham apa yang dia cuba bagitahu kita. Eddery buat apa dekat dia pun kita taktahu. Hmmm, lantak lah. Kita bukan jenis yang cepat percaya orang luar. Kita kenal Edry dah lebih daripada 7BULAN. So, patutnya kita kena percaya Edry. Korang faham tak apa yang perempuan tuu cuba nak cakap? Haaa, kita tak faham langsung. Kita bukan busybody. Nak tahu apa yang terjadi dia dengan Edry. Lantak k. Dia cuma Ex-girlfriend yang dah lamaa. Kita pun dah lama couple dengan Edry. Tapi, semuanya hilang. Kita redha, dia bukan jodoh kita. Kita nak focus study. Kita taknak couple couple lagi. Sayang kita dekat Edry takkan berubah. Dia boleh dapatkan perempuan yang lain better daripada kita. Thanks call kita tadi. Ex-boyfriend kita tak pernah nak otp dengan kita lagi. Seriously, Edry ni lain sangat sangat. Thats why, kita sayang dia. 

-Bye, Assalamualaikum-


OLDERNEWER